Velkommen til nytt skoleår

Traktor med plog pløyer enga - Klikk for stort bildeTraktor og plog Dag Flage

Nedenfor finner du brev med info til deg som har fått skoleplass ved Tana vgs skoleåret 23/24. Skoleåret starter søndag 20.8.23 kl. 13.00. Du som skal bo på elevhjemmet kan flytte inn samme dag fra kl. 10.00.

Det sendes ut en e-post til alle som har fått skoleplass med lenke til brevene nedenfor. Har finner du blant annet info om utstyr du trenger til opplæringen, rom på elevhjemmet, søknad om stipend og lån og skoleskyss.

Oppdatert lenke til elevopplysningsskjemaet finner du her

Velkommen som elev til Tana vgs - Vg1Naturbruk (PDF, 2 MB)

Velkommen som elev til Tana vgs - Vg1Hundekjøring (PDF, 2 MB)

Velkommen som elev til Tana vgs - Vg1NB-Arktisk friluftsliv (PDF, 2 MB)

Velkommen som elev til Tana vgs - Vg2 Heste- og dyrefag og Vg2 Landbruk (PDF, 2 MB)

Velkommen som elev til Tana vgs - Vg2 Hundekjøring (PDF, 2 MB)

Ta kontakt med oss om du har spørsmål. Vi har ikke fast bemanning av sentralbordet i sommer, men ringer tilbake til ubesvarte anrop så snart vi har anledning. Alternativt; send oss en e-post eller ta kontakt på SoMe.

Ønsker deg en super sommerferie - så sees vi kanskje i august 😄