Veien til studiekompetanse eller fagbrev har aldri vært kulere!

Vil du vite mer om Hundekjøringslinja og Arktisk Friluftsliv? Møt oss på stand på Telenor Arena på Fornebu.

Jente og husky på Tanaelva - Klikk for stort bilde

I regi av tautdanning.no arrangeres det utdanningsmesser i hele landet. Tana Videregående skole deltar på den største av de alle, nemlig Oslo/Viken sin messe på Telenor Arena på Fornebu.

Onsdag 15. februar og torsdag 16. februar kan du møte Tonje, Brynjar og Marianne på vår messestand fra kl. 9-15, og her får du vite mer om vår landsdekkende Hundekjøringslinje og vårt nye tilbud Arktisk friluftsliv som starter opp til høsten. Begge disse tilbudene kan gi deg generell studiekompetanse, men hvis du velger Hundekjøringslinja kan du etter 2 år velge å gå lærlingeløpet i dyrefag, og få fagbrev som dyrefagarbeider.

Elevhjem

Landsdekkende hundekjøringslinje